Khamis, 14 November 2013

Temujanji dengan doc secara tak sengaja

Asalamualaikum.

Tadi saya mesej2 dengan nurse klinik tempat saya. kami memang bekerjasama dalam tahun ini untuk program murid obesiti. Jadi biasalah bermesej2 dengan dia tanya perihal program.

Tetiba tertanya dengan dia ada ke doc perempuan kat situ yg boleh bantu berkaitan pregnancy. Dia kata ada doc perempuan melayu. tetapi sebelum jumpa dia kena jumpa doc lain dahulu baru nt akan dirujuk.

Saya pun gitaulah kalau boleh nak jumpa doc perempuan sbb rasa macam sulit je nak bercerita. dia kata ok jer faham. dia suh saya jumpa dulu dengan doc perempuan cina. kemudian nanti doc itu akan rujuk sy pada doc yang betul. Terus dia gtau suh datang petang ni!!!!!

saya apa lagi..pucuk dicita ulam mendatang!  nanti saya update ye

Tiada ulasan: