Isnin, 29 Julai 2013

Ramadhan ku masih penuh

Asalamualaikum kepada semua.. Hari ini hari ke 19 kita berpuasa. Puasaku masih penuh. Sudah 4 hari lewat didatangai cik P.

Kebiasaanya tanda2 untuk cik P muncul memang sudah ada. Rasa sakit pinggang, sakit perut dan akan mudah buang air besar sebelum cik P datang.

Tapi kali ni didatangkan khas lagi dengan pening kepala, badan jadi macam malas, nak tidur saja dan demam macam tak demam..

Hari tu lepas da lewat 2 hari tangan gatai pi cek UPT..haaa.. kan negative..degil..pahtu keciwa..Sekarang tak moh dah ku buat UPT lagi.Nanti keciwa lagi..seksa rasanya..

Cuma ku berharap dan berdoa ada sesuatu dalam rahimku ini dalam bulan yang penuh barakah ini..aminn

Ya Allah, sesungguhnya dengan rasa rendah diri ku bermohon padaMU.
Ku sujud padaMU meminta keredaan MU
Hanya Kau Maha pemberi rezeki Ya Allah
Jika Kau merasakan aku sudah bersedia menjadi seorang ibu
Kurniakanlah zuriat didalam rumahtanggaku
Berikanlah peluang untukku merasai nikmatnya menjadi ibu dan mendidik anak-anakku
Janganlah dimatikan aku disaat aku tiada zuriat Ya Allah
Aku takut andai tiada anak yang akan mendoakan aku dan suamiku kelak.
Ya ALLAH, tunjukkanlah kekuasaanMU kepada ku dan suamiku.
Jadikanlah kami antara orang-orang yang tawaduq kepadaMU
AMINN

2 ulasan:

Shazrina berkata...

Insyaallah..moga ada rezki buat sis di bulan penuh barakah ini. amin!

mubaraq pauzan berkata...

Terima kasih..aminnn...